Minggu lepas minggu yang busy balik XD

by - 8:33 PTG


funny, kpop, and woohyun image
Assalamualaikum :)

Ingat cuti sem ni bolehlah selalu aktif berblog sebab tu buat giveaway, sekali minggu lepas jadi minggu yang paling exam untuk cuti sem kali ni sebab, minggu lepas dok ulang alik ke KL. Sebab? first hari selasa pergi untuk convo my mom. yeah taniah kepada ibu saya yang telah memperoleh ijazah. sangat bangga sebab even dia seorang cikgu tapi still boleh study dan dapat dekan setiap sem, I dekat sini malu pulak rasa, muda lagi tapi jarang dapat dekan ><
p/s: nak letak gambar mak saya konvo but gambar dalam handfon dan fon jemmed pulak so tak boleh nak bleutooth hahaha nanti kalau sempat arrien buat entry lain pasal konvokesyen my mom :D

Rabu balik perak balik, khamis saya busy study, jumaat pergi KL balik pastu hari sabtu saya exam muet dekat KUIS. Doakan saya dapat band bagus dalam muet tu nanti ^^ hahaha ahad semalam busy reserve bilik. Rasa nak menangis sebab tak dapat bilik yang sama dengan kawan yang saya kenal, tak tahu lah siapa roommate next sem. Harap-harap tak tua sebab saya dekat sini baru 19 tahun XD

Jadi insyaallah malam ni arrien akan update link-link peserta giveaway, dan kepada yang belum join boleh join sekarang sebab hanya tinggal 3 hari sebelum giveaway tamat ^_-

You May Also Like

0 Comments